تشدید سرکوب و افزایش بازداشت معترضان در آمریکا برای مهار جنبش وال استریت+ فیلم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 113
باردید دیروز : 82
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 195
بازدید سال : 1786
بازدید کلی : 206896
تشدید سرکوب و افزایش بازداشت معترضان در آمریکا برای مهار جنبش وال استریت+ فیلم

تشدید سرکوب و افزایش بازداشت معترضان در آمریکا برای مهار جنبش وال استریت+ فیلم

 

معترضین در نیویورک نگرانند که پلیس برای خروج آن ها از “پارک زکاتی” اقدام کند؛ بااین حال، تصمیم گرفته اند به اعتراض های خود ادامه دهند.

 

 

دانلود فیلم

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه صدای آمریکا 15نوامبر (24آبان) عنوان کرد: «معترضین جنبش “اشغال وال استریت” در نیویورک، می گویند به رغم اقدام پلیس برای جلوگیری از تجمع معترضین در چند شهر آمریکا، به تجمع اعتراضی خود در پارک “زکاتی” ادامه خواهند داد.
تجمع معترضین در پارک “زکاتی” در “منهتن نیویورک” به نظر صلح آمیز می آید. وقتی از معترضین “جنبش اشغال وال استریت” در خصوص اخبار سرکوب معترضین در شهر “اکلند” در ایالت “کالیفرنیا” و شهر “پورتلند” در ایالت “اورگان” توسط پلیس سوال می شود، با عصبانیت و نگرانی عکس العمل نشان می دهند.»
پلیس آمریکا سعی دارد با اعمال خشونت، سرکوب و بازداشت های گسترده، این جنبش را وادار به سکوت کند، عملی که طی بیش از دو ماه گذشته، بار ها انجام شده است اما مردم آمریکا تا به حال به بر پایی اعتراضات مصمم بوده اند.
صدای آمریکا می افزاید: «یکی از حامیان جنبش اشغال وال استریت بنام “بنجویا” می گوید: من هیچ توجیهی برای جلوگیری از اعتراض های صلح آمیز، نمی بینم. “جنبش اکلند” اساساً یک اعتراض صلح آمیز است.»
رأفت گزارشگر این شبکه در مورد این معترض گفت: «”بنجویا” به صورت آزاد در کار توسعه و ساخت وب سایت کار می کند، او هفته ای یک بار به پارک زکاتی می آید و با دوچرخه تولید برق، برای باطری اتومبیل ها، پا می زند. این باطری ها برق چادرهای معترضین در این پارک را تامین می کنند.»
رأفت در مورد یکی دیگر از معترضین گفت: «”ناتالی استیو” که هفته ها در این پارک اردو زده، امیدوار است پلیس نیویورک از وقایع اکلند درس خوبی گرفته باشد و می گوید: به نظر می رسد پلیس اکلند به هدف های خود نرسید، زیرا تعداد بیشتری از مردم بعد از سرکوب این جنبش با عزم راسخ تری به آن پیوستند.»
“ناتالی” می افزاید: «باید به اعتراض های این جنبش گوش داد، مشخص است که تلاش برای سرکوب این جنبش بی فایده است. زیرا این جنبش بیان یک نیروی عمده است که لازم است به خواسته های آن توجه شود.»
رأفت با اشاره به نگرانی مردم نسبت به اقدام خشن پلیس گفت: «معترضین در نیویورک نگرانند که پلیس برای خروج آن ها از پارک زکاتی اقدام کند؛ بااین حال، تصمیم گرفته اند به اعتراض های خود ادامه دهند.
جنبشی که از ماه سپتامبر سال جاری در نیویورک آغاز شد به آن چه تمرکز ثروت در دست عده ای محدود در آمریکا می خوانند، اعتراض دارند؛ در میان طیف وسیعی از مسائل، آن ها با کمک های مالی دولت برای نجات بانک ها مخالفت دارند».
لازم به ذکر است با توجه به اخبار کمی که از محتوای این جنبش که به سرعت پیکره غرب را از آمریکا تا قلب اروپا در بر گرفت منتشر شده است، هنوز هم سردمداران غربی مدعی اند که دارای نظامی آزاد هستند و هر کسی می تواند آزادانه به هر چیزی اعتراض کند، اما در عمل معترضان را با اعمال خشونت، سرکوب و بازداشت می کنند و اصلا حرفی هم در مورد حقوق بشر و حقوق شهروندان بیان نمی کنند.


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 294
موضوعات مرتبط: اخبار , خارجی , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود